Monday, December 29, 2008

Tasjes estafette stokt een beetje

r

Ja ja Andrea, ik lees de commentaren wel. Je kunt je vast ook nog wel herinneren hoe het was rond de Sinterklaastijd vorig jaar (zie blog hierna) gevolgd door Kerstbezoek uit Nederland. Mijn huis is nog steeds aardig gevuld met schoonzus, partner en drie kinderen, maar nu durfde ik het stokje toch niet langer te negeren. Bij deze kan ik dus wel mijn tasje laten zien. Ik ben zelf alleen niet echt actief in blogland dus het stokje blijft wel op de grond liggen, vrees ik.

De tas is een koopje van de Marshalls, eigenlijk alleen gekocht als handig rugzakje omdat fietsen met een schoudertas nu eenmaal frustrerend is (blijft maar van je schouders af glijden). Later bleek dat deze quilt-stijl een soort van "in" was, dus deed ik even leuk mee met de trend. Nu is hij wat afgeragd en te vol gepropt. Een bekende aanpak onder vrouwen, ik weet het.

De inhoud: een te volle portomonnee (zie boven), tampon (moet je altijd bij je hebben natuurlijk), barbie-borstel (blijkt heel erg handig voor noodstaartjes bij balletles), handcreme en bodylotion (de lucht is wat droog hier, met name in Big Bear waar we de Kerst doorbrachten in de sneeuw), lipgloss, zakdoekjes voor snotneusjes en -neuzen, medaille van een van de kinderen van de Santa-run, snoep (yoghurt fruit-rollup: dus met calcium en vitamines!), mandarijntje (afhankelijk van hoe lang ze al onderin de tas zitten, bevat ook deze vitaminen) en heel belangrijk hier: zonnebrillen!


Valt niet tegen. Mijn voorbereidingstijd was wel langer dan de anderen van deze blogestafette dus dat geeft te denken over hoeveel oude verfrommelde bonnetjes van de Albertsons ik er eerst uit heb gevist alvorens de foto te nemen. Ik laat dat graag aan de verbeelding over...

No comments: