Wednesday, September 17, 2008

Feest in Nederland

Nog net voor de eindeloos lijkende vakantie was afgelopen, kon ik hem verlengen door naar Nederland te ontsnappen. Imke en Lori moesten de dag na mijn vertrek met hun school beginnen, ze konden dus het geregistreerdpartnerschapsfeest (kortweg GP, door een van de getuigen zeer raak vertaald naar Grand Prix/Grote Prijs) van mijn zus niet meemaken.
Ikke lekker wel. Het was fijn even in NL te zijn. Weer veel mensen gezien, in Amsterdam op zo'n debiele toeristenfiets rondgetoerd, op zoek naar een kopje thee bij familie of een kado voor het paar. Wel gek, want mijn verblijf in NL was ongeveer zo lang als je jetlag blijft hangen, dus ik heb heel veel geslapen na terugkomst in de VS...
Op mijn vaders verjaardag werd de plechtigheid door hem geleid in het Olympisch Stadion (voor de kenners onder ons... een mooie plek!). En daarna eten en feesten in Prins H. Een plechtigheid en feest om lang van na te genieten!

1 comment:

Anonymous said...

very nice! hahahahaha